A panasziroda 2013. november 7-én megkezdte a működését, amihez eszközsegítséggel a SZMJV PHESZ járult hozzá.
Roma Nemzetiségi Önkormányzat közreműködésével kialakították a kulturált környezetet, ahol fogadni tudják a hozzájuk segítségért forduló panaszosokat.
Minden kedden és csütörtökön 14.00-18.00-ig állnak a panaszirodához fordulók rendelkezésére.
Már a kezdeti visszajelzések alapján kijelenthető, hogy a környéken élők megelégedettségére, az iroda sikeresen betöltheti feladatát – jelentette ki Kozák Ferenc úr a RNÖ Elnöke.
Felvázolta az első ügyfélfogadási napon a megjelentek előtt, az iroda célkitűzését és feladatát, továbbá bemutatta az ott dolgozó ügyintézőket személyesen. Említést tett az elnök úr arra, hogy milyen panaszokkal lehet segítségért fordulni a panaszirodához.
Tudomásul vették a panaszosok, hogy az ügyfelek problémáiról minden esetben írásos rögzítés készül. Az összegyűjtött panaszos dokumentumokat a panasziroda, a következő nap eljuttatja a Szolnok Megyei Jogú Város Roma Nemzetiségi Önkormányzat számára, időrendi kimutatásban.
2 0 1 3
2 0 1 4